Dlaczego warto śledzić wiadomości?

  • Codziennie wysyłam dziesiątki maili do klientów, z podsumowaniem rozmów które odbyłem w ciągu dnia. Załączam również propozycje ofert. Dzięki DeliMail nie muszę na zajutrz dzwonić z pytaniem "czy widział Pan mojego maila?" Po prostu to wiem. Ponadto, po ilości otwarć łatwo mogę określić jego zainteresowanie.
    avatar_1.png
    Jarek,
    dział sprzedaży B2B.
  • Moja praca wiąże się z koniecznością wysłania wielu ofert do firm na całym świecie. Moje wiadomości często giną w na zapchanych skrzynach marketing@ , info@... DeliMail przypomina mi, kto zapoznał się z moją ofertą, a z kim warto ponowić kontakt.
    avatar_1.png
    Mariusz,
    dział sprzedaży B2B.
  • DeliMail jest nieocenionym narzędziem w przypadku osób poszukujących pracę. Wysyłałam dziennie kilka CV. Żyłam w permamentnej niewiedzy, nie wiedząc czy ktokolwiek zainteresuje się moją osobą. Z drugiej strony najwzyczajniej w świecie głupio było mi dzwonić z pytaniem, czy dział HR otrzymał moje CV. Pewnego dnia zobaczyłam, że mój wymarzony pracodawca otwiera moją wiadomość 8 raz. Dzień później - zaoferował mi pracę.
    avatar_1.png
    Maria,
    copywriter.
  • Zarządzam 12-osobowym zespołem. Kontaktując się ze swoimi podwładnymi chcę mieć pewność, że każdy z nich zapoznał się ze swoimi zadanami, które wysyłam e-mailem na początku tygodnia. Z DeliMail wiem, kto się wykręca, że nie przeczytał maila ;)
    avatar_1.png
    Marek,
    szef działu marketingu.
  • W dobie kontaktu elektronicznego, wszelkie reklamacje, prośby o weryfikację zmuszona jestem załatwiać drogą e-mail. Obsługa klienta często jednak pozostawia wiele do życzenia, nie odpisując na moje wiadomości. Wysyłając wiadomości za pomocą DeliMail wiem, czy brak odpowiedzi jest zwyczajnym przeoczeniem, czy brakiem profesjonalności.
    avatar_1.png
    Krystyna,
    tłumacz językowy.